04 Ekim 2017

Yönetim Faaliyetlerinin Merkezine Öğrenciyi Alan Üniversitemiz Bir İlke Daha İmza Attı

ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemini uygulayan Üniversitemiz, TSE tarafından belgelendirildi.

Konu hakkında bilgi veren Kırıkkale Üniversitesi Genel Sekreter Yardımcısı ve Kalite Geliştirme ve Yönetim Birimi Sorumlusu Mehmet Yılmaz,“Üniversite olarak varlık nedenimizi öğrencimiz olarak görüyor ve paydaşlarımızın her şikâyetini bir armağan olarak kabul ediyoruz. Öğrencilerimizin itibar ve saygı görecekleri bir hayata hazırlanmaları yönünde kaliteli bilgiye ulaşma mutluluğunu tadacakları çözümleri zamanında ve sürekli sunma gayreti içerisindeyiz” dedi.

Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi uygulamasıyla dilek, öneri, şikâyet ve memnuniyetler konusundaki elde edilen geri bildirimlerle paydaşlarını daha doğru anlayacaklarını söyleyen Yılmaz, “Dilek, öneri ve şikâyetler; web sayfamızdan, oluşturulan beyaz masalarımızdan, telefon, faks, yüz yüze, dilek öneri kutularından vb. yollarla alınmakta ve aynı gün değerlendirmeye alınmakta ve en kısa sürede sonuçlandırılarak memnuniyet sağlanmaktadır” dedi

Çağın en büyük sorunlarından birinin odak kayması olduğunu belirten Yılmaz, “Kurumlar açısından bakıldığında çağımızın en büyük sorunlarından biri odak kaymasıdır. Hastanelerin odağında hasta, savunma hizmetlerinin odağında vatan ve millet, eğitim kurumlarının odağında öğrenci vb. olması umulur. Fakat bazen kurumların bu odaklardan saptığı görülebilir. Kırıkkale Üniversitesinin odağında öğrenci vardır. Öğrencilerimizin üniversitemizin hizmetleri hakkında ne düşündüğünü öğrenmek, öğrencimizi doğru anlamak ve en doğru hizmeti üretmek önde gelen hedefimizdir. Üniversitemiz çalışanlarında bu bilinç oluşmuştur” dedi.